ZASADY OCENY DOSTAWCÓW W AQUA S.A.
AQUA S.A. prowadzi bieżącą ocenę swoich Dostawców w obszarach, które w bezpośredni sposób wpływają na jakość świadczonych przez Spółkę usług, a mianowicie:
1. Dostawy materiałów do budowy sieci wodociągowych
2. Dostawy materiałów do budowy sieci kanalizacyjnej
3. Dostawy substancji chemicznych używanych w procesach uzdatniania wody
4. Dostawy substancji chemicznych używanych w procesach oczyszczania ścieków
5. Dostawy sprzętu informatycznego i usług informatycznych
6. Usługi budowlane remontowe
7. Usługi budowlane inwestycyjne
8. Usługi projektowe
Ocena w ww. obszarach dokonywana jest przez pryzmat realizowanych na rzecz AQUA S.A. umów i zamówień na następujących etapach:
1. Ocena 1 (zawieranie umowy)
- jakość współpracy przy zawieraniu zmówienia / umowy,
- uzgodnione formy płatności,
- terminowość w dostarczeniu wymaganych dokumentów i ich jakość.
2. Ocena 2 (realizacja)
- zgodność terminu realizacji przedmiotu zamówienia / umowy,
- kompletność realizacji przedmiotu zamówienia / umowy,
- sposób realizacji: dostawy, usługi, prowadzenia robót,
- jakość dokumentów dostawy.
3. Ocena 3 (odbiór)
- zgodność parametrów, jakości realizacji przedmiotu zamówienia / umowy
- kompletność i jakość dokumentów niezbędnych do przyjęcia przedmiotu zamówienia / umowy, a wymienionych w zawartym zamówieniu / umowie.
4. Ocena 4 – (eksploatacja)
- sprawność eksploatacyjna (niezawodność),
- jakość serwisu
po: 3, 18 i 30 miesiącach licząc od daty potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia.
W przypadku dokumentacji projektowej jej kompletność oceniona zostanie na etapie budowy realizowanej na podstawie ocenianej dokumentacji.
Na wniosek Dostawcy AQUA S.A. udostępni otrzymane przez Niego oceny.